Technikai problémák miatt félbehagyták az Optimus gyártását, teljesen újratervezik a robot következő generációját – a leállás tehát valószínűleg csak átmeneti.
Pataky Attila, az Edda legendás frontembere durván nekiment Azahriahnak: szerinte a 23 éves énekes dalai a drog, az öngyilkosság és a morális leépülés kultuszát terjesztik. A rockzenész szerint Azahriah nemcsak ostobaságokat beszél, hanem veszélyt is jelent a fiatalokra nézve – és ha így folytatja, „büntetőjogi kategória lesz” a vége.
p
6
0
3
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 15 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
"Kína nagysebességű vasúti közlekedését a China Railway High-speed üzemelteti. Kínában található a világ leghosszabb üzemelő nagysebességű vasúthálózata, melynek hossza 2011 elején 6 299 km volt, de ez az év végére 9 867 km-re nőtt. Napjainkban 19 000 km-es a hálózat és további vonalak épülnek 18155 km hosszan."
Megjegyzem, olvastam azt is, hogy 50000 km-re akarják növellni a gyorsvasút hosszát.
Ezek a vasutak igen hosszú szakaszokon völgyhidakon vezetnek, amik építéséhez igen sok beton, jó minőségű beton (azaz sok cementet tartalmazó beton) kell.
Kína - az USA-val ellentétben - a vasútak kiépítését tartja fontosabbnak, nem az autópályákét. A vasutak sokkal gazdaságosabbak. Ez a jövőben nagy előnyt jelent majd Kínának az USA-val szembe.
A leggyorsabb vasútjaikon 380km/óra sebességgel haladnak a vonatok.
A világ 20 legtöbb felhőkarcolóval rendelkező városa közül 9 kínai (1064 db), 2 amerikai (376 db).
Tavaly volt az első év, hogy Kína fogyasztása több volt, mint az USA-é.
Pár évtized és kétszerese lesz.
Szvsz hiába reménykedik az, aki a kínai növekedési tempó lényeges csökkenését várja a közeljövőben.
Ráadásul az USA a század második felére el fog latinosódni.